Konopiště s Kubátovic a Glorynkou:o)

07.05.2011 09:58

 Tento víkend jsem se s paničkou vydala na výlet, byla to dlouhá cesta, nejdříve jsme jeli s páníčkem dlouhou dobu v našem autíčku a pak jsme s paničkou vystoupily...no hádejte kde.....v Houstouni, u tety Martiny a strejdy Jirky a hlavně, jejich Glorynky, páníček nás tam nechal a my jsme se s rodinkou Kubátovic vydali na další cestu. Neuvěřitelný pohled se mi naksytl, když jsem vystoupila z auta, takových pejsků a všichni vypadali jako já a Glorynka.....no měla sem práce, abych to všechno oběhla, panička mi pořád nadávala, že táhnu, ale to víte, takových nových kamarádů, jinak to nešlo:o) Já tam jela jen za zábavou, ale Glorynka se jela ukazovat a hlavně jela na svod, vybojovala krásné V a ještě k tomu má papírek na to, že může mít štěnda s PP:o) to je paráda:o) Po nějaké době jsme se zase sbalili a jeli zpět do Hostouně, tam jsem si ještě hrála s Glorynkou, než nás s paničkou vyzvedl páníček a hurá domů:o)