Návštěva u Glorči a její rodinky:o)

22.02.2011 20:28

 Zima se pomalu chýlí ke konci- snad- a tady se děje tolik věcí. První bych asi měla zmínit tu smutnější zprávu, můj flíček na čumáčku nemizí a přidaly se k němu flíčky na nožičkách, po několika návštěvách různých veterin( na jedné to byla jen podrážděná kůže- řepík, na další to byla asi plíseň, i když se nakonec neprokázala..atd.) Nakonec nám v Postoloprtech řekli, že je to zřejmě forma demodikózy, takže musíme koukat v takové strašně smradlavé vodičce a čekat, jestli se to prokáže. Řeknu vám, fakt mě to neba, panička mě v tom máchá obden:-/ Do toho do mě cpou vitamíny na posílení imunity, tak snad to už všechno konečně zabere a já budu mít klid, po takové dlouhé době:-/ Demodiikóza zřejmě vypukla kvůli hárání a mé snížené imunitě.....no to hárání, to je taky něco, pořád se líbím nějakým pejskům venku:o) A já si taky vybírám ženicha, ale ta zlá panička mě nenechá....

Další novinka- konečně jsme navštívili Glorušku a její páníčky Martinku a Jiříka, mají to doma moooc pěkné, hezký den, opravdu....pomazlila sem si pořádně Jirku a pomučila Glorču, nechala se pomazlit od Martinky, dostala jsem taky moc krásný gumový míček- prý je nezničitelný...no zatím to teda zkouším opravdu důkladně:D Ale co sem tam hlavně viděla...představte si, že tam mají vedle klokana, doopravdickou velkou myš, která skáče.....chtěla sem si pohrát...podhrabat se pod plotem, ale ta panička mě nenechala....každopádně se těšíme na další návštěvu!!:o)

A poslední novinka...jeden čas ta moje panička pořád seděla nad učením......a najednou přišla domů vysmátá, že má prý nějaký titull.....nějakého Bakaláře, tak jsem jí za to olízala ucho:o)