Tolik se toho událo

24.03.2012 16:42

Jsme pěkné ostudy, dlouho jsme se neozvali, panička mi s tím psaním na počítači přece jen trošku pomáhá:)) A chudák neměla čas. Ale stalo se toho tooooooolik! Vezmeme to popořádku:)

Paničce se nelíbil můj kašel a tak zavelela, že ihned po Novém roce se vypravíme na přetestovaní srdíčka a ledvin ke špičce mezi kardiology- dr. Najmanovi do AAvet. Dělali mi tam všechna možná vyšetření- opět sono-doppler, pak rentgen, EKG, rozbor krve a moč. Pan doktor si dal opravdu záležet. Nakonec paničku uklidnil, že mám kašel asi jen z nachlazení, protože mi z moči zjistili i zánět. Srdíčko, mimo drobných změn se zdá být stejné, kontrolu máme až za rok a půl. Brala jsem tedy nějakou domu léky a už je ze mne zase skoro zdravá bulinka:)). Doufám tedy, že to srdíčko zůstane takhle, co možná nejdéle. Jsem sice maličko lenivější, ale to nevadí, alespoň se nepřetěžuji. Pan doktor nám pochválil kondici, že takhle prý mám zůstat.

Co mi chybělo ke štěstí, měla sem se prostě fajnově.....nějaký čas uběhl a pak to přišlo, že prý jedeme na výlet...no byla jsem tuuuze zvědavá, co z toho vyleze. Jeli jsme opravdu hroznou dálku. Vstávali jsme hrozně brzo. Po té šíleně dlouhé cestě, mě vyndali z auta a najednou k nám přiběhlo bílé cosi. Tak fajn, měli doma tenisák, tak jsem si řekla, že si pohraju a pojedem zase domu. Panička tam vyřizovala nějaké papíry a najednou to bílé vzala a že jede s námi.....k mé smůle napořád. 

První noc jsme spali v hotelu, ta malá mrcha počůrala postel a furt mě kousala, chtěla sem si hrát, ale ona furt jen kousala a kousala. Byli jsme také fotit u pískacího strejdy Hájka v jeho atelieru, řeknu vám, moooc se mi tam líbilo, těch hraček, to si neumíte představit, navíc tam byla mazlící teta Hájků, teta Radka a její Radek, ale já si našla míček, takže si všímali spíš toho bílého zla, které bylo taky s námi....Fotky se moc povedly, no řekněte, nevypadáme jako správná rodinka? 

Samozřejmě, že bez toho bílého by to bylo daleko lepší!!!

No jo, musím si ale zvykat, ono to bílé je teď momentálně trochu bezzubé, takže se mi s ní líp vychází. Páníčci už jí tu s námi asi nechají bydlet napořád. Takže tě u nás vítám moje nová ségro TALI.