Vyšetření srdce a ledvin

21.08.2011 08:31

V úterý 17.8. jsem se s páníčky vypravili na dlouhou cestu, že se mi pan doktor podívá na srdíčko a ledviny, jestli jsem v pořádku. Byla jsem hrozně moc šikovná, i pan doktor Novák mě chválil, jak hezký ležím. Po vyšetření se podíval na paničku a páníčka a řekl jim, že nejsem vhodná do chovu, páníček s paničkou ale chtěli vědět, co mi je, a ne jestli jsem vhodná na to mít potomky. Prý je to střední aortální regurgitace a malá mitrálůní regurgitace. Pan doktor Scheer nám nakonec doporučil léky, které budu brát do té doby než půjdu kastrovat. A musím se hlásit nejpozději každý rok na kontrolu, jestli se to nezhoršuje. Moje budoucnost bohužel růžová není, ale užiju si to tu s páníčky, co nejdéle a nejlépe to půjde.

Panička chce dodat: Celé tohle je hlavně kvůli nechuti chovatelů testovat chovné psy a feny. Od srdce až po uši, je to pro ně asi příliš nákladné. Prosím, pokud jste zájemci o štěně, rozhodně dobře rozmýšlejte odkud a po jakých rodičích si štěně berete......najděte si, co nejvíce lídí a zeptejte se, ať se pak netrápíte jako my.